Hemingway'den...

"I was trying to write then and I found the greatest difficulty, aside from knowing what you really felt, rather than what you were supposed to feel, was to put down what really happened in action: what the actual things were which produced the emotions that you experienced * * * the real thing, the sequence of motion and fact which made the emotion * * * I was trying to learn to write, commencing with the simplest things."

5 Şubat 2011 Cumartesi

değişim iyidir.

bundan yaklaşık bir ay önce yavaş yavaş değiştirmeye başladım odamı.
öncesinden planlanmıştı zaten.
gereksiz olan her şeyden arındırdım odayı.
bir dağ çıktı.
sadeleştirdim yapabileceğim kadar.
temizledim, düzenledim.
ufak tefek eşyaların yerini değiştirdim.
bir düzen geldi mekana.
yer açıldı havaya.
kalın perdelerimi yeniledim.
tül içime sinmediğinden beklemeye aldım.
yatak örtüm, nevresimlerim yenilendi.
ev kıyafetlerimi bile yeniledim.
yenilenme isteğim bakın, enerjim yok değil.
tam istediğim tülü buldum.
resim çerçevelerimi yeniledim.
eşya kutularımı yeniledim, renklendirdim.
kemanımı duvara astım.
bir gün çalacağım.
sadelendi, renklendi, temizlendi ve bir aydınlık geldi odaya.
aradan bir iki hafta geçti.
taşınmaya karar verdim.
şimdi ailemin yanında çok sevdiğim bu odayı bırakıp, ev kuracağım kendime.
halbuki bu yenilikleri yaparken, burada kök salmışlığımın dışında bir düşünce mevcut değildi.
değişim iyidir.
insan değişkendir.


PS: tüm bunları yaparken, fikir ve yardımları için anne-babama, ablama ve dostuma teşekkür ederim. bahsedilen değişiklikler bir ekip işidir. birinci tekil kişi eklerine aldırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder